Logodesign til ølserie fra Vesterhavsbryggerierne
I forlængelse af vores emballagedesign til Vesterhavsbryg, designede vi også et tilhørende logo. Et logo, hvor inspirationen er hentet fra et klassisk håndværk – nemlig linoleumstryk. Logoet er udført med klare referencer i en linoleumstryk-inspireret grafisk stil, der giver associationer til det gode, gamle håndværk, som emmer af kvalitet.
![visuel identitet Vesterhavsbryg logo](https://cameleon.dk/wp-content/uploads/2019/10/visuel_identitet_Vesterhavsbryg_logo2.jpg)
Et logodesign der bidrager til storytelling
Voldsomme bølger illustrerer tydeligt Vesterhavets vildskab. Cirklen symboliserer både koøjet, redningskransen, kompasset og solen over det åbne hav, og samler logoets elementer. De to forskellige skrifttyper forener det traditionelle håndværk med et moderne udtryk. Tilsammen sikres en maritim og traditionsrig stemning, som samtidig er tidssvarende.
Logoet skaber sammen med emballagedesignet en medrivende og levende storytelling, der fungerer som blikfang for produkterne og er med til at skabe opmærksomhed og differentiering fra konkurrenterne.
![visuel identitet Vesterhavsbryg labels](https://cameleon.dk/wp-content/uploads/2019/10/visuel_identitet_Vesterhavsbryg_labels.jpg)
![visuel identitet Vesterhavsbryg stemning](https://cameleon.dk/wp-content/uploads/2019/10/visuel_identitet_Vesterhavsbryg_stemning.jpg)
Efter storytelling kommer storyliving. Der er en hastigt stigende tendens til, at forbrugerne selv vil være med til at skabe deres eget produkt. Det kan vi også fortælle en masse om…
Kontakt os på 87310103 eller mark@cameleon.dk
![Mark Lyngaa Wegeberg](https://cameleon.dk/wp-content/uploads/2019/02/mark_Final.jpg)
Mark L. Wegeberg,
Adm. direktør & kontaktchef