Vi er vilde med emballagedesign, grafisk design, trends, FMCG og fødevarer. Og vidensdeling.
Og som et af Danmarks førende emballagedesignbureauer har vi en masse viden, som vi gerne deler ud af.
Multisensorisk emballagedesign
7.8.2024 Multisensorisk emballagedesign – derfor og sådan! Et effektivt emballagedesign er et, som forbrugerne BÅDE ser, føler, mærker og husker. Læs mere
Packagings on a diet
22.1.2024 Packagings on a diet – men hvem tør være first mover? Det er ikke kun materialers genanvendelighed og det Læs mere
Single households og flexible living
7.12.2023 Flexible living og single households stiller nye krav til emballagedesign. Nye måder at leve på sætter sit præg på Læs mere
Nutrition hacking
20.12.2022. Inddrag nutrition hacking i emballagedesignet, hvis dit produkt bidrager til forbrugerens individuelle sundhed. Der er tale om et paradigmeskifte Læs mere
Den positive revolution
12.12.2022. Opmuntring og positive budskaber – både til os selv og andre Den positive revolution er en tendens, der har Læs mere
Direct to consumer
1.9.2022. Direct to consumer – når e-commerce ændrer spillereglerne for emballagedesign I takt med et kraftigt stigende onlinesalg ændrer Læs mere
Eco-branding imødekommer forbrugerne
15.8.2022. Eco-branding er et godt værktøj når et emballagedesign skal imødekomme forbrugeren Eco-branding kan hjælpe både forbrugere og virksomheder Læs mere
Det økologiske varespejl efter det brune pap – tænk nyt i emballagedesignet
22.7.2022. Det økologiske varespejl efter det brune pap – tænk nyt i emballagedesignet Økologi, bæredygtighed og lokalt sourcede produkter har Læs mere
Webinar: Roadmap til et bæredygtigt emballagedesign
ER AFHOLDT Webinar: Roadmap til et bæredygtigt emballagedesign Afholdt - Onsdag den 22. juni kl. 9.00-9.45 - Afholdt Læs mere
Interagér med forbrugeren med Augmented Reality i emballagedesignet
27.5.2022. Skab en ekstra dimension i emballagedesignet med Augmented Reality Augmented Reality (AR) er en teknologi, der kombinerer data fra Læs mere
Arketyper – skab en stærk personlighed til dit brand
25.04.2022. Savner dit brand en stærk personlighed og en klar fortælling? Så er arketypebranding genvejen Fra at minimalisme og enkelhed Læs mere
Vis brandets personlighed i emballagedesignet
11.4.2022. Hvem er brandet bag produktet? Mere personlighed og ærlighed på forsiden af emballagen, tak Forbrugerne vil både have personlighed Læs mere
Less ink – Better ink
10.01.2022. Der har aldrig været større fokus på, hvor man kan optimere i en mere bæredygtig retning. Emballager er Læs mere
Collabs – kunsten i et samarbejde
25.02.2022. Collabs: Det bedste fra flere verdener – kunsten i et samarbejde Forbrugere verden over kender efterhånden alle de store brands Læs mere
Webinar – Trends: Emballagedesign 2022+
ER AFHOLDT Vi unboxer og deler ud af de trends vi tror på i 2022+ Afholdt - Fredag den 4. Læs mere
Hybride produkter
19.10.2020. I slik-kategorien har hybride produkter længe været en tendens, som f.eks. da Kims lancerede sin chokolade med Snackchips, Læs mere
Tænk ind i (fryse)boksen
23.09.2020. Nye arbejdsmønstre, udrejselængsel og fortsat højere fokus på sundhed og kvalitet giver nye muligheder i fryseboksene Læs mere
In home healthy snacking – sund og nem frokost til hjemmekontoret
25.08.2020. 2020 er blevet et år der på få måneder skubbede os flere år frem i udviklingen på en Læs mere
Duotone
24.08.2020 Corona har skubbet til en længe ønsket ændring i vores livsstil. En ændring der så småt var på Læs mere
Black and White
24.08.2020. Synes du, det lyder kedeligt med en grafisk designtrend, hvor man kun har sort og hvid som redskaber? Læs mere
Hvad kan nostalgi, når det får lov at præge et design?
13.05.2020. Nostalgi har en helt særlig effekt på mennesker. Især når noget giver anledning til gode minder om fantastiske Læs mere
I krisetider: Flere bøffer, tak!
06.05.2020. Coronavirus har ændret meget i vores hverdag. Også hvad vi putter i indkøbskurven. Supermarkedskæder ser en stigning i salget Læs mere
Kcal eller PACE-mærkning på fødevareemballage?
16.01.2020. Giver kalorieangivelser egentlig mening for forbrugerne? Læsetid: 5 min. I Danmark er mere end Læs mere
Sådan laves et effektivt emballagedesign til fødevarer
18.07.2019. Fødevareindustrien er et konkurrencepræget marked i allerhøjeste grad, hvor der er en kort købsproces og -beslutning. Det er et Læs mere
Følg ’Mood food’-trenden og gør et overbevisende indtryk på forbrugerne!
15.06.2019. Informationer og indtryk findes alle steder, hvor forbrugerne befinder sig. I supermarkedet modtager vi utallige informationer og indtryk, som Læs mere