Vi er vilde med emballagedesign, grafisk design, trends, FMCG og fødevarer. Og vidensdeling.
Som et af Danmarks førende emballagedesign bureauer har vi, synes vi selv, en masse spændende viden, som vi hjertens gerne vil dele ud af.
Hybride produkter
I slik-kategorien har hybride produkter længe været en tendens, som f.eks. da Kims lancerede sin chokolade med Snackchips, men nu Læs mere
Tænk ind i (fryse)boksen
Nye arbejdsmønstre, udrejselængsel og fortsat højere fokus på sundhed og kvalitet giver nye muligheder i fryseboksene Læsetid: 2-3 Læs mere
In home healthy snacking – sund og nem frokost til hjemmekontoret
2020 er blevet et år der på få måneder skubbede os flere år frem i udviklingen på en del områder. Læs mere
Duotone
Corona har skubbet til en længe ønsket ændring i vores livsstil. En ændring der så småt var på vej, men Læs mere
Black and White
Synes du, det lyder kedeligt med en grafisk designtrend, hvor man kun har sort og hvid som redskaber? Så giv Læs mere
Hvad kan nostalgi, når det får lov at præge et design?
Nostalgi har en helt særlig effekt på mennesker. Især når noget giver anledning til gode minder om fantastiske tider. Dette Læs mere
I krisetider: Flere bøffer, tak!
Coronavirus har ændret meget i vores hverdag. Også hvad vi putter i indkøbskurven. Supermarkedskæder ser en stigning i salget af bl.a. Læs mere
Kcal eller PACE-mærkning på fødevareemballage?
Giver kalorieangivelser egentlig mening for forbrugerne? Læsetid: 5 min. I Danmark er mere end halvdelen af Læs mere
Sådan laves et effektivt emballagedesign til fødevarer
Fødevareindustrien er et konkurrencepræget marked i allerhøjeste grad, hvor der er en kort købsproces og -beslutning. Det er et marked, hvor Læs mere
Private label versus private brand
Engang var private label i butikkerne lig med neutrale og nærmest intetsigende serier. I dag er det langt mere – Læs mere
Følg ’Mood food’-trenden og gør et overbevisende indtryk på forbrugerne!
Informationer og indtryk findes alle steder, hvor forbrugerne befinder sig. I supermarkedet modtager vi utallige informationer og indtryk, som hjernen skal Læs mere