Visuel identitet til honningproducenten Jakobsens A/S
Jakobsens A/S er en af Skandinaviens største honningproducenter. Deres produkter sælges som konventionel, økologisk og fairtrade under Jakobsens-varemærket, som private label eller til industri og catering. Vi har været med på rejsen siden 2011, hvor vi designede den visuelle identitet og lavede et redesign til alle deres produkter. Logotypen udstråler naturlighed, rundhed og god kvalitet og siden 2011 har produktsortimentet udvidet sig med stor hastighed. Jakobsens dækker i dag ikke blot honningkategorien, men har også udviklet bolcher med honning, dressing med honning, honning med bær m.m. Honning er med årene gået fra bare at være til brødet, til at være en stor del af det danske køkken – både det salte og det søde.
Kunde
Jakobsens A/S
Opgave
Design af visuel identitet til Jakobsens
Kompetencer
Jakobsens – ren natur
Jakobsens er 100% dedikeret til deres payoff – ren natur. Det afspejles i alle deres produkter, hvor ren natur er den røde tråd. Der er fokus på bæredygtighed, autenticitet og produkter uden tilsætningsstoffer. For Jakobsens er det altafgørende at levere et troværdigt produkt af høj kvalitet… og af ren natur.
Udvikling af brandbook
For at sikre en fælles forståelse i en virksomhed vælger mange at få udviklet en brandbook. For en innovativ virksomhed som Jakobsens A/S er det afgørende, at alle medarbejdere løber i samme retning ifm. produktudvikling, markedsføring mv. På den måde sikrer man brandets styrke og troværdighed, og produktudvikling bliver nemmere at navigere i.
Er du interesseret i en mere uddybende beskrivelse af casen?
Kontakt os på 87310103 eller mark@cameleon.dk
Mark L. Wegeberg,
Adm. direktør & kontaktchef