Projekbeskrivelse

Kreativ udvikling, trendspotting og sparringspartner

KEN STORKØKKEN har vi haft som kunde siden midten af 90’erne og vi løser mange forskellige typer opgaver. Inspirationsmagasiner, tilbudsaviser, design af hjemmeside med netbutik, nyhedsbreve, automatiserede kataloger, annoncer, diverse kampagnematerialer, sparring på strategi og ikke mindst nye tendenser inden for food – kort sagt fullservice.

Kataloget blev tidligere produceret hver 2.-3. år og er et ‘værk’ på næsten 500 sider og i samarbejde med kunden er det lykkedes at producere store dele af kataloget via en automatiseret proces – i tæt samspil med kundens Navision. Spændende proces – flot resultat. Men tiden er ikke længere til store tykke tryksager når det gælder et produktsortiment i evig udvikling. Online er alt opdateret til glæde for KEN STORKØKKENS kunder.

KEN STORKØKKEN skal inspirere og levere til alt fra kreative kokke på små nytænkende restauranter og op til de store, effektive hotelkøkkener. Det gør de gennem inspirerende tilbudsaviser, online inspirationsaviser, webshop og online markedsføring. Vi designer, spotter trends, udvikler og producerer og har gjort det siden midten af 90’erne.

Kunde

KEN STORKØKKEN

Opgave

I tæt samarbejde med KEN STORKØKKENS interne marketingafdeling leverer vi den grafiske designlinjer og forudser fremtiden i de danske storkøkkener.

Visuel identitet til B2B-virksomhed med opsætning af avis - Cameleon Creatives
Visuel identitet til KEN STORKOEKKEN med inspirerende billeder
Anretninger der passer til KEN STORKOEKKENs visuelle identitet - Cameleon Creatives
KEN STORKOEKKENS visuelle identitet i inspirationsavis - Cameleon Creatives
Anretning med spiselig tallerken der matcher KEN STORKOEKKENs visuelle identitet - Cameleon Creatives

Er du interesseret i en mere uddybende beskrivelse af casen?

Kontakt os på 87310103 eller mark@cameleon.dk

Mark Lyngaa Wegeberg

Mark L. Wegeberg,
Adm. direktør & kontaktchef